Výběrové řízení | Vedoucí Technicko-hospodářské správy
Pro Archeologický ústav AV ČR, Praha, hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici: Vedoucí Technicko-hospodářské správy (THS).
Hledáte pozici, která kombinuje strategické řízení s každodenní operativou? Jste člověk s prokázanými zkušenostmi ve středním managementu, s lidským přístupem a motivací proaktivně se podílet na řízení klíčového úseku poskytujícího ekonomickou, personální, administrativní a technickou podporu vědecké instituce? Věříte v důležitost dobré komunikace a spolupráce? Hledáme zkušeného manažera, který se nezalekne široké a různorodé agendy z oblasti ekonomiky a THS, práce s rozpočty, dokáže zefektivnit procesy, umí komunikovat napříč organizací a chce se proaktivně se podílet na jejím fungování.
Náplň práce
- Řízení úseku THS poskytujícího komplexní ekonomickou, personální, administrativní a technickou podporu ústavu – řízení oddělení spadajících do THS – ekonomického, personálního a mzdového, správy budov, podatelny, agendy veřejných zakázek, řízení týmu cca 15 zaměstnanců. Pozice je přímo podřízená řediteli ARÚ
- Příprava rozpočtu ústavu, řešení problematiky rozpočtů jednotlivých projektů/ zakázek, jejich čerpání i vyúčtování, spolupráce s projektovými manažery i řešiteli projektů
- Provádění analýz efektivnosti vynakládaných výdajů a dalších ekonomických analýz
- Odpovědnost za hospodaření s finančními prostředky a majetkem, příprava podkladů pro plány investic
- Spoluúčast při zpracování reportingu pro ČSÚ, AV ČR i vedení ústavu
- Spolupráce při tvorbě vnitřních předpisů instituce dle aktuálních legislativních změn a požadavků ústavu
- Zajištění funkčního vnitřního kontrolního systému organizace
- Nastavování a zajišťováni efektivity procesů
- Smluvní zajišťování dodávek služeb spojených s technicko-hospodářskou činností, realizace objednávek, soutěžení a výběrových řízení, spolupráce s právníky
Jaké zkušenosti, znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:
- VŠ vzdělání ekonomického zaměření
- Alespoň 5 let praxe v oblasti ekonomiky, řízení provozu technicko-hospodářské správy, z toho minimálně 3 roky praxe na vedoucí pozici, ideálně z prostředí veřejné instituce
- Zkušenosti se sestavováním rozpočtu, manažerským/finančním účetnictvím, orientaci v pracovně-právní legislativě, zkušenosti v oblasti investičních akcí a veřejných zakázek
- Prokázané praktické zkušenosti s nastavováním a optimalizací procesů (např. oběhová agenda, automatizace apod);
- Manažerské schopnosti – prokázané zkušenosti s vedením jednotlivců i týmů
- Lidský přístup, schopnost budovat pozitivní vztahy v týmu a příznivou atmosféru na pracovišti;
- Proaktivita, zodpovědnost, výborné analytické schopnosti, samostatnost
- Pokročilá znalost práce s MS Office
- Řidičský průkaz skupiny B
Co nabízíme:
- Práci na plný úvazek v renomované a stabilní instituci Archeologického ústavu AV ČR, Praha, v.v.i.
- Pestrou a zajímavou práci v atraktivním prostředí historického centra
- Samostatnost a odpovědnost – velký prostor pro vlastní nápady a optimalizaci provozních procesů, účast na zajímavých projektech
- Finanční bonus
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna
- Možnost dalšího odborného i osobního rozvoje
- Stravenkový paušál a další zaměstnanecké výhody, benefity ze sociálního fondu
- Nástup možný IHNED nebo dle dohody
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj motivační dopis a strukturovaný životopis na uvedenou emailovou adresu nabor@arup.cas.cz. Motivační dopis s uvedením Vaší motivace a relevantních zkušeností pro tuto pozici a strukturovaný CV jsou nezbytnou podmínkou pro zařazení do VŘ.
Zasláním svého životopisu souhlasíte, že Vaše osobní data poskytnutá Archeologickému ústavu AV ČR, Praha, v. v. i. (ARÚ) budou zpracována v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a budou použita výhradně pro účely výběrového řízení na uvedenou pozici Vedoucí THS a uchovávány po dobu nezbytně nutnou, tj. po dobu výběrového řízení na pozici Vedoucí THS.
-
Text výběrového řízení (618.42 KB)Stáhnout