Výběrové řízení | Administrativní podpora odborného týmu
V rámci výzkumného projektu Zdivočelá země: archeologický a transdisciplinární výzkum resilienčních strategií ve 20. století podpořeného ve výzvě Společenské a humanitní vědy: člověk a lidstvo v globálních výzvách současnosti OP JAK rozšiřujeme náš tým tým a hledáme proaktivního, komunikativního, samostatného, zodpovědného a pečlivého člověka s relevantními zkušenostmi, který zastřeší finanční řízení projektu a bude spolehlivou administrativní podporou projektovému řízení tohoto projektu.
Administrativní podpora odborného týmu projektu OP JAK – zkrácený úvazek 0,4
Co bude náplní Vaší práce:
- Administrativní a organizační činnosti související s realizací projektu, spolupráce na organizaci akcí, schůzek, odborných setkání
- Pomoc s přípravou prezentací, podkladů pro vědecké zprávy a jiných materiálů
- Organizace cestovních příkazů, ubytování nebo jiných logistických potřeb členů týmů
- Ukládání a evidence podkladů a dokumentace o realizaci projektu
- Evidence korespondence a průběžná archivace projektové dokumentace
- Sběr a kontrola pracovních výkazů členů realizačního týmu projektu
- Řešení ad hoc administrativních úkolů dle potřeb odborného a projektového tým
Jaké zkušenosti, znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:
- Dokončené SŠ vzdělání, ideálně VŠ student/ka (archeologie, historie a příbuzné humanitní obory výhodou)
- Znalost práce na PC (MS Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Výborné organizační schopnosti, pečlivost a schopnost samostatně řešit úkoly v souladu s požadavky projektu, potřebami členů týmu a pravidly financování projektu
- Ochota a schopnost učit se novým věcem
- Zodpovědnost, pečlivost, důslednost, systematičnost
- Výborné komunikační dovednosti, schopnost týmové spolupráce
- Flexibilita a schopnost rychle reagovat na aktuální potřeby a požadavky projektu
- Znalost AJ, řidičský průkaz
Co nabízíme:
- Možnost být součástí prestižního vědeckého projektu, získání cenných zkušeností s prací vědeckých týmů a administrací OP JAK
- Stabilní zaměstnání na DPČ na úvazek 0,4 FTE po dobu trvání projektu (4 roky)
- Pracoviště v centru Prahy (Malostranská), flexibilní rozvržení pracovní doby, možnost práce z domu
- Nástup možný ihned
- Pozice je vhodná pro student/ky / absolvent/ky VŠ oboru archeologie, historie a příbuzných humanitních oborů.
Pokud hledáte smysluplnou práci, kde spojíte své organizační dovednosti s vědeckými výzvami a pokud Vás naše pozice zaujala, pro zařazení do výběrového řízení nám zašlete svůj motivační dopis a strukturovaný životopis, na e-mailovou adresu: hasil@arup.cas.cz.
Zasláním svého životopisu souhlasíte, že Vaše osobní data poskytnutá Archeologickému ústavu AV ČR, Praha, v. v. i. (ARÚ) budou zpracována v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a budou použita výhradně pro účely výběrového řízení na uvedenou pozici Finanční manažer/ka a administrativní podpora projektu OP JAK a uchovávány po dobu nezbytně nutnou, tj. po dobu výběrového řízení na pozici Finanční manažer/ka a administrativní podpora projektu OP JAK.
-
Text výběrového řízení (274.91 KB)Stáhnout