Výběrové řízení | Administrativní podpora odborného týmu

V rámci výzkumného projektu Zdivočelá země: archeologický a transdisciplinární výzkum resilienčních strategií ve 20. století podpořeného ve výzvě Společenské a humanitní vědy: člověk a lidstvo v globálních výzvách současnosti OP JAK rozšiřujeme náš tým tým a hledáme proaktivního, komunikativního, samostatného, zodpovědného a pečlivého člověka s relevantními zkušenostmi, který zastřeší finanční řízení projektu a bude spolehlivou administrativní podporou projektovému řízení tohoto projektu.

Administrativní podpora odborného týmu projektu OP JAK – zkrácený úvazek 0,4

Co bude náplní Vaší práce:

  • Administrativní a organizační činnosti související s realizací projektu, spolupráce na organizaci akcí, schůzek, odborných setkání
  • Pomoc s přípravou prezentací, podkladů pro vědecké zprávy a jiných materiálů
  • Organizace cestovních příkazů, ubytování nebo jiných logistických potřeb členů týmů
  • Ukládání a evidence podkladů a dokumentace o realizaci projektu
  • Evidence korespondence a průběžná archivace projektové dokumentace
  • Sběr a kontrola pracovních výkazů členů realizačního týmu projektu
  • Řešení ad hoc administrativních úkolů dle potřeb odborného a projektového tým

Jaké zkušenosti, znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:

  • Dokončené SŠ vzdělání, ideálně VŠ student/ka (archeologie, historie a příbuzné humanitní obory výhodou)
  • Znalost práce na PC (MS Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
  • Výborné organizační schopnosti, pečlivost a schopnost samostatně řešit úkoly v souladu s požadavky projektu, potřebami členů týmu a pravidly financování projektu
  • Ochota a schopnost učit se novým věcem
  • Zodpovědnost, pečlivost, důslednost, systematičnost
  • Výborné komunikační dovednosti, schopnost týmové spolupráce
  • Flexibilita a schopnost rychle reagovat na aktuální potřeby a požadavky projektu
  • Znalost AJ, řidičský průkaz

Co nabízíme:

  • Možnost být součástí prestižního vědeckého projektu, získání cenných zkušeností s prací vědeckých týmů a administrací OP JAK
  • Stabilní zaměstnání na DPČ na úvazek 0,4 FTE po dobu trvání projektu (4 roky)
  • Pracoviště v centru Prahy (Malostranská), flexibilní rozvržení pracovní doby, možnost práce z domu
  • Nástup možný ihned
  • Pozice je vhodná pro student/ky / absolvent/ky VŠ oboru archeologie, historie a příbuzných humanitních oborů.

Pokud hledáte smysluplnou práci, kde spojíte své organizační dovednosti s vědeckými výzvami a pokud Vás naše pozice zaujala, pro zařazení do výběrového řízení nám zašlete svůj motivační dopis a strukturovaný životopis, na e-mailovou adresu: hasil@arup.cas.cz.


Zasláním svého životopisu souhlasíte, že Vaše osobní data poskytnutá Archeologickému ústavu AV ČR, Praha, v. v. i. (ARÚ) budou zpracována v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a budou použita výhradně pro účely výběrového řízení na uvedenou pozici Finanční manažer/ka a administrativní podpora projektu OP JAK a uchovávány po dobu nezbytně nutnou, tj. po dobu výběrového řízení na pozici Finanční manažer/ka a administrativní podpora projektu OP JAK.