Výběrové řízení – Specialist/ka veřejných zakázek a registru smluv (UZAVŘENO)

Pro doplnění našeho týmu hledáme kolegyni/kolegu na pozici Specialist/ka veřejných zakázek a registru smluv

Chceme neustále zlepšovat kvalitu našich služeb pro naše zaměstnance a projektové týmy a poskytovat jim profesionální servis. Pro doplnění našeho týmu Technicko-hospodářské správy (THS) přivítáme člověka, který hledá pestrou a zodpovědnou práci, má proaktivní přístup při řešení své agendy a výstupy, na které je vždy stoprocentní spolehnutí, a pro kterého je důležitá dobrá atmosféra v týmu, spolupráce s ostatními a bezvadná komunikace stejně tak, jako pro nás. Nabízíme zajímavou, různorodou a flexibilní práci v příjemném a klidném prostředí v centru Prahy na zkrácený úvazek.

Náplň práce:

  • Administrace a koordinace agendy veřejných zakázek (VZ) (dle zákona č. 134/2016 Sb.)
    • nastavení pravidel a procesů v rámci této agendy
    • aktivní komunikace s externím právním oddělením a zadavateli VZ
    • administrativa spojená s VZ malého i velkého rozsahu – koordinace a shromažďování potřebných dokumentů a náležitostí
    • uveřejňování informací o veřejných zakázkách v rámci příslušných informačních systémů
    • zodpovědnost za interní evidenci veřejných zakázek (čerpání, průběh, archivace) a veškerou související dokumentaci, kontrola dodržování zákonných lhůt
    • spolupráce a komunikace s příslušnými odděleními (např. projektové oddělení, finanční oddělení) při zpracování a zajištění vlastního průběhu veřejných zakázek
  • Vedení agendy registru smluv
    • administrace podkladů, zveřejňování smluv v Registru smluv, vedení interní evidence a archivu smluv, úzká spolupráce a komunikace s účtárnou a projektovým oddělením

Jaké zkušenosti, znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:

  • min. SŠ vzdělání
  • praktické zkušenosti z veřejnými zakázkami a registrem smluv
  • orientace v problematice veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb. a v pravidlech pro výběrová řízení v rámci projektů financovaných ze Strukturálních fondů EU
  • uživatelská znalost MS Office
  • samostatnost a proaktivita – nečekáte, až se úkol či problém vyřeší či vám ho někdo zadá, ale proaktivně hledáte možnosti a řešení rád/a věci proaktivně nastavujete a přicházíte s nápady, jak je dělat lépe.
  • zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost – na vaše výstupy je vždy spolehnutí, svoje úkoly řešíte pečlivě a s důrazem na detail.
  • nadšení pro administrativu a organizaci – jste, člověk, který má rád přehled, ve věcech má systém a řád, rád/a tento systém nastavujete a hledáte řešení, jak dělat věci efektivněji.
  • výborné komunikační schopnosti – víte, že schopnost domluvit se a zkoordinovat a sdílet důležité informace a spolupracovat s ostatními je pro tuto pozici klíčem.

Co nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na pracovní smlouvu na poloviční úvazek
  • zajímavé finanční ohodnocení, 13. plat a možnost dalších odměn
  • práce na zajímavých projektech a veřejných zakázkách (např. investiční projekty z OP JAK) malého i velkého rozsahu
  • samostatnost
  • klidné pracoviště v centru Prahy s možností maximálního flexibilního rozvržení pracovní doby a práce z domu
  • pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • podpora dalšího vzdělávání, osobního rozvoje, vč. jazykového vzdělávání
  • zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna, měsíční příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu, benefity ze sociálního fondu
  • nástup možný ihned

Pokud Vás naše pozice zaujala, zašlete nám svůj motivační dopis (ten je pro nás také důležitý) a strukturovaný životopis, na e-mailovou adresu: kazdova@arup.cas.cz. Odpověď od nás určitě obdržíte.

Zasláním svého životopisu souhlasíte, že Vaše osobní data poskytnutá Archeologickému ústavu AV ČR, Praha, v. v. i. (ARÚ) budou zpracována v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a budou použita výhradně pro účely výběrového řízení na uvedenou pozici Specialist/ka veřejných zakázek a registru smluv uchovávány po dobu nezbytně nutnou, tj. po dobu výběrového řízení na pozici Specialist/ka VZ.